| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning hos ippe dumpventil ratt intercooler.
|
1580 besök totalt |
|
SÄLJES: Garagerensning hos ippe dumpventil ratt intercooler.
Dags att få bort lite prylar från garaget. Alla priser är utan frakt inräknad. Tial äkta dumpventil polerad nästan ny Med rör för att svetsas på tryckrör, kompl med allt. Denna är jag osäker om den ska iväg eller ej... Nypris kring 3000 :- Släpper den för 1500 :-
Intercooler med fäste framförkylare på 5serie. mått "600x300" Cellpaket bredd = 44cm Från anslutning till anslutning = 63 Djup = 8cm och 3" anslutningar. Bör palla en bit över 500hk. Pris 800 :- Samma pris utan fäste!
Mtech ratt till e36 ( passar säkert fler) Schysst ratt i bra skick. Betalade själv över 1000 lappen för denna så jag vill ha 900 :-
Autometer avgastempmätare 52mm bula enl bild syns dock knappt irl med givare såklart. Celcius Pris 900:-
Blackpanel digitala mätare Laddtryck och oljetryck Visar upp till 3bar laddtryck och oljetryck graderat i kg. Allt som behövs följer med. Ska fungera, dock inte använt dom själv, 400 :-
orginal m50 fuelrail. Borttagen btr och dubbla an6matningar och en an6 retur. Riktigt bra gjort, aldrig provkörd. Ska vara tät då det är svetsad av tryckkärls svetsare. Pris 400 :- a
Jag har också två st insugsflänsar. Perfekt om ni vill bygga plenum själv och dra ihop med 51mm siliconböjjar med vinkel efter önskemål. Åker med mycket laddtryck själv med liknande. Insugsfläns NR 1 i alu, med spridarkoppar och fästen gjorda för nuke fuelrail. Tar betalt för flänsen 900 :-
Insugsfläns nr 2 i svartstål. Fäste gjort för ovannämda moddade origrail för m50. Flänsen behöver planas innan användning. Pris 1300:- med rail och 1000 :- utan.
Mätarhållare, en kolfiberlook för tre 52mm mätare och en i plast för a-stolpe. 300 :- för båda
Catchtank med en int och en utgång, med nivåvisare. Finns plugg för tömning. Perfekt size för orig m50 vevhusvent Polerat rostfritt. Pris 200 :-
Lite siliconbitar 1x samco 3" 90graders böjj och 1x 3" 90graders noname slang. sen några 3" övergångar och 1x 2.5" 90 graders och några 2.5" och 3" övergångar. Samt en 20mm slang för oljeretur tillexempel. Säljes tillsammans för 500? :-
525tds vattenkylare i bra skick. Passar i en e30? Finns en hel bil, säg till om det är något ni vill åt så ordnar vi det. Pris 1000 :- för kylaren.
Finns även lite allt möjligt till m50 som tråg ventilkåpor osv osv fråga om ni behöver något. Skicka hellst ett pm eller ring 0730970524 Mvh _________________ Jesper Andersson |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning hos ippe dumpventil ratt intercooler.
|
1580 besök totalt |
