Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Förslag: Sökning i bankalendern
918 besök totalt
T Ahlqvist
Gislaved
Här sen Dec 2004

Trådstartare

Jag som i år åker banträffar med racebil undrar om det går att göra så att man kan söka på olika träffar lite beroende på om de tillåter andra märken och/eller obesiktade bilar typ som TPC's träffar.

Tror nog många byggt en hobbybil som aldrig går igenom SBP men ändå vill kunna söka på träffar de är välkomna på utan vagnsbok och dyl. krångel.

Mvh

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re: Förslag: Sökning i bankalendern

Toni Ahlqvist skrev:
Jag som i år åker banträffar med racebil undrar om det går att göra så att man kan söka på olika träffar lite beroende på om de tillåter andra märken och/eller obesiktade bilar typ som TPC's träffar.

Tror nog många byggt en hobbybil som aldrig går igenom SBP men ändå vill kunna söka på träffar de är välkomna på utan vagnsbok och dyl. krångel.

Mvh

Tyvärr är det inte info som jag har när jag lägger upp träffarna i kalendern. Sorry.

Gislaved
Här sen Dec 2004

Trådstartare
Det förstår jag självklart, men tänkte om det kanske gick att kräva när det ska registreras? om man nu tänker utanför mitt perspektiv så kan det vara trevlig att kunna urskilja träffarna man är välkommen på med ex. sin Opel, begagnade STCC bil eller en volvo.

Jag söker iof reda på tillfällena själv då jag börjar veta på ett ungefär vilka som tillåter vad, men för en nybörjare kan det vara svårt om inte det står just deras märke i kalendern.

Bara mina enkla tankar som kanske kan underlätta för några eller inte alls thumbs up

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

Toni Ahlqvist skrev:
Det förstår jag självklart, men tänkte om det kanske gick att kräva när det ska registreras?
...

Det funkar som så att jag sitter och surfar runt på olika klubbars och racingseriers websidor och försöker så gott jag kan hitta så många evenemang som möjligt. Ibland får jag tips via PM eller mail om bantillfällen. Men informationen kring bantillfällena är extremt knapphändiga när jag sitter o letar på webben, nåt mer än datumet i sig är det sällan det finns info om när den första infon läggs upp på vårkanten.

918 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande