| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Dragrace hoj - säljes/bytes Formel Ford
|
789 besök totalt |
|
Du kanske skulle vilja åka fort rakt fram på två hjul? Jag har ingen tid att lägga på dragracingen då sonen vill köra gammal formelbil. Skulle därför vilja sälja (eller lämna som dellikvid i byte mot formelbil) min Honda CBR900RR Turbo. Hojen är en dokumenterad vinnarmaskin. 215 hästars motor ur en -96 (hojen är en -92a). Turbobygge av Sölle Racing. Går 9,50 - 236 km/t på kvartmilen, 6.19 på åttondedelen = Perfekt Super Gas Bike. Sänkt, förläng ..... ja precis som den ska vara. 100% race ready med lite extra delar (bl.a. en vxl. låda, plast mm). Papper finns på hojen liksom lysen, orginalsvingen och lite saker om man skulle vilja bygga tillbaks till gatskick. Depåstöd medföljer. Jag vill väl ha kring 40.000:- men vid snabb affär går allt att diskutera. Söker en gammal Formel Ford, Formel 4 eller annen "single seater" så om du är sugen på att sälja och tar et inbyte tror jag säkert vi kan komma överens. Annars säljs den för rena pengar. Köp i dag, tävla på lördag! Maila eller ring mig gärna. Träffas säkrast på kvällar (0524 50057) då jag arbetar i Norge på dagarna. Bilder finns om du är intresserad. Hojen finns i Munkedal norr om Uddevalla. _________________ Vidar Melleby |
![]() |
SÄLJES
|
789 besök totalt |