Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4124 besök totalt |
SÄLJES: Tiger Supercat (Lotus seven replica) Nytt pris!
Hej. Sista chansen innan bilen demonteras för kommande uppgraderingar. Är ni intresserade så ring: 016-429548 eller e-posta (se nedan) Lägger ut en blänkare här också och ser om det finns något intresse. Jag säljer nu min Seven replica från den Brittiska leverantören Tiger. Den är byggd av mig och registrerades 2007. Motor: Pinto. Renoverad med standardkomponenter 100hk Växellåda: 5-växlad Typ 9 Fälgar: OZ racing Granturismo 16" med 205/40-16 gatdäck av enklare sort Chassi: Individuell hjulupphängning med Sierras delade bakvagn. Justerbar coiloverdämpare fram centalt placerad Kaross: Glasfiberförstärkt polyesterplast Vikt: Cirka 650kg I övrigt är alla komponenter från Ford och Tiger i England Prisidé 129 kSEK. Alla bud beaktas men jag föredrar att ni kommer och kikar på bilen först. Detta är ett fantastiskt åk men osannolikt låga driftskostnader. För den som vill utveckla bilen vidare finns en stor potential. Jag har mest använt bilen till och från Södermanlands caféer. Så, hör av er om ni finner detta intressant. Epost: fredrik.askling@swecon.com Telefon: 016-429548 MVH /Fredrik ![]() _________________ Fredrik Askling |
Bilen till salu denna vecka. Sedan ställer jag den på pallbockar och påbörjar vinterns uppgraderingar.
Lite mer krut i motor och en ny koppling till att börja med och så lite mer kosmetiska grejor. Men, fortfarande till salu ifall någon är intresserad. MVH /Fredrik _________________ Fredrik Askling |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4124 besök totalt |