| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 540i Touring -99 35000kr
|
662 besök totalt |
|
SÄLJES: bmw 540i Touring -99 35000kr
skatt+bes elhissar runtom med komfortstyrning elspeglar eltaklucka c-lås, immobilizer, larm farthållare f-dator multiratt regnsensor PDC fungerande ecc (AC) softclose lucka steptronic låda svart skinn, sportstolar fram stora ljudet med 10*högtalare och bmw org baslåda nivåreglering som funkar facelift xenon stålkastare med angel eyes 17" bbs split fälgar 16" dubb på alufälg sportljuddämpare och k/n filter (gott, behagligt ljud) samtliga emblem är utbyta mot eftermarknads "kolfiber bmw-emblem" servicebok finns till bilen 33k mil det är ärliga mil till skillnad från många andra, går fint i motor och låda. ytrost finns som vanligt nederkant baklucka. otroligt mycket bil för pengarna jag kör till jobb varje dag, jag snittar 1,1-1,2l/mil och jag snålar inte direkt. försäkringen ligger på 300kr/mån för mig bränsleförbrukning som en liten 523/528 och prestanda nästan som en m3. jag vill gärna byta in bilen mot nån form av m3 som ska agera banbil/bruksbil org bilar från 50-60k efterlyses, ett plus om det sitter rätt grejjer på. skicket spelar mindre roll, pris diskuteras därefter. alpina, e30 och e46 m3 även intressant, nyare diesel bil går även bra, kom med förslag
_________________ 2/4wd dyno, pm för tidsbokning för mappning eller effektmätning Johan Grönberg |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 540i Touring -99 35000kr
|
662 besök totalt |