Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
752 besök totalt |
Letar efter en kat (till bilen)
Letar efter en kat till min bil. Vill inte förstöra orginal främre röret. Den ska vara liten men klara ca 180hk (har ju bara 1.3 liters rad 4) 2" eller 2 1/4" ska anslutningarn vara på. Har lite ide torka just nu var jag kan hitta. _________________ // Jani Hast |
||
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||
Re: Letar efter en kat (till bilen)
Är den inte överladdad? Då får du ju räkna på mer än 1.3 liter. Har sett billiga kat annonser i bilsport vet jag, samt på nere på lokala Autoexperten butiken _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||
Specialbyggde efter mina önskemål (mått på stos in och ut) utan extra kostnad. Dock så fanns det en nackdel.. Ok det var lätt att montera när jag fick hem det (jag hade totalstopp i katten och det var bråttom) men det ser ut så här ung: ![]() Det i mitten är alltså katalysatorn och så har vi 1st utmuffat rör i varje ände. Dom borde flödesmässigt (antar jag)vara svetsade kant-i-kant mot katalysatorn ist. för att vara i stoppade och sedan svetsade. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
752 besök totalt |