Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Racekläder - overall, skor, hjäm, handskar ALLT SÅLT
1 besök senaste veckan (4095 totalt)
segerfalk
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4


Trådstartare
SÄLJES: Racekläder - overall, skor, hjäm, handskar ALLT SÅLT

Allt sålt! Tackar för bra och smidiga affärer med alla inblandade.


Bra tillfälle att få en bra uppsättning racekläder för en tredjedel av nypriset. Finns i Helsingborg och kan hämtas eller skickas mot förskottsbetalning till konto.

Allt är fräscht, använt vid ett race, ett par träningar och en licenskurs. Inköpt 2006.

(SÅLD]Peltor hjälm, M2 Jet, 800 gr, med skärm, hörselskydd och möjlighet att montera intercom, stl 56 S - 700:-

(SÅLD]Sparco handskar, tunna, röda/vita, skinn/nomex stl M - 200:- Det vita är lite skitigt, se bild.
(SÅLD]Sparco overall, blå, modell R506 stl 56 - 1900:- (jag är 183 cm)


[SÅLD]Sparco handskar, kraftiga,gul/svart/vit nomex, stl L - 400:-
[SÅLD]Sparco underställströja, gul, stl M - 200:-
[SÅLD]Sparco underställsbyxor, vit, stl M - 200:-
[SÅLD]Sparco högskaftade skor, stivaletti Top 3,blå, stl 43 - 700:-










_________________
Fredrik Segerfalk
Citera
crisscross
Halland
Här sen Okt 2010
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Hej!

Jag är intresserad av ett ställ m.m. för nybörjare, men skulle vilja veta om fia klassning? Samt om storleken passar dig rymligt eller ej, då jag är närmre 188 cm lång.

_________________
Christian Wennerberg
Citera
segerfalk
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4


Trådstartare
Re:

crisscross skrev:
Hej!

Jag är intresserad av ett ställ m.m. för nybörjare, men skulle vilja veta om fia klassning? Samt om storleken passar dig rymligt eller ej, då jag är närmre 188 cm lång.


Stället bryr sig inte om att du är nybörjare, jag lovar Stället är FIA-klassat och flamskyddat, googla på modellen så hittar du mer info. Huruvuda det passar dig kan jag inte svara på, det måste du testa på plats.

_________________
Fredrik Segerfalk
Citera
Roxan.
ÄNGELHoLM
Här sen Apr 2007
Inlägg: 1068



Har du väskan kvar?

_________________
Johan Roxlin
Caterham Super 7
Phantom P91

MSCC
Citera
segerfalk
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4


Trådstartare
Re:

Roxan. skrev:
Har du väskan kvar?


Den beslutade jag mig för att behålla.

_________________
Fredrik Segerfalk
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Racekläder - overall, skor, hjäm, handskar ALLT SÅLT
1 besök senaste veckan (4095 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande