
19 Sep 2010 22:28
Senast ändrad av segerfalk, 14 Okt 2010 14:58, ändrad totalt 2 gånger
SÄLJES: Racekläder - overall, skor, hjäm, handskar ALLT SÅLT
Allt sålt! Tackar för bra och smidiga affärer med alla inblandade.
Bra tillfälle att få en bra uppsättning racekläder för en tredjedel av nypriset. Finns i Helsingborg och kan hämtas eller skickas mot förskottsbetalning till konto.
Allt är fräscht, använt vid ett race, ett par träningar och en licenskurs. Inköpt 2006.
(SÅLD]Peltor hjälm, M2 Jet, 800 gr, med skärm, hörselskydd och möjlighet att montera intercom, stl 56 S - 700:-
(SÅLD]Sparco handskar, tunna, röda/vita, skinn/nomex stl M - 200:- Det vita är lite skitigt, se bild.
(SÅLD]Sparco overall, blå, modell R506 stl 56 - 1900:- (jag är 183 cm)
[SÅLD]Sparco handskar, kraftiga,gul/svart/vit nomex, stl L - 400:-
[SÅLD]Sparco underställströja, gul, stl M - 200:-
[SÅLD]Sparco underställsbyxor, vit, stl M - 200:-
[SÅLD]Sparco högskaftade skor, stivaletti Top 3,blå, stl 43 - 700:-
_________________
Fredrik Segerfalk