| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Honda Civic type r - 02 obs: mycket godis
|
1019 besök totalt |
|
Hej Behöver sälja min ctr pga att jag behöver familjebil.Kan ev tänka mig ett byte mot nyare tysk kombi. Mätaren har precis passerat 8000 mil. Skattad och bes utan anmärkningar i maj. Skunk2 ventilfjädrar och titan retainers Skunk2 Steg 3 kammar Uppsvarvat spjällhus RBC insug Rc 440cc spridare Hondata ECU (k-pro) Extraktor grenrör Skräddarsytt 2,5″ med dubbla Appleracingdämpare som klarar db kraven på banorna Extern oljekylare Hårdare motorfästen KN öppet filter med rostfritt inloppsrör Dynojet bredbandslambda Motorn är bromsad till 263 hk JDM låda med diff samt lägre utväxlingar på 4,5,6 Starkare koppling Fidanza aluminiumsvänghjul KW-Inox coilovers Tanabe Fjäderbensstag DC sports bakre stabiliseringsstag camber kit bak camber kit fram Bromsskivor: standard i bra skick Bromsbelägg: Carbotech xp8 Bromsslangar: Stålomspunna slangar överallt 3 st set fälgar ingår. Orginal med falken däck, Svartlackade orginalfälgar med toyo 888 och ett set plåt med vinterdäck. orginal delar till motor och chassi finns givetvis kvar. Säkert mer saker som jag inte kommer ihåg. 320 hk+ k24 motor kan köpas till vid intresse. Även massor av trimdelar till k-serie motor finns. Bilder finns på http://www.garaget.org/kojima Pris - runt 110k Ring eller maila för mer info. Bilen finns i malmö Sm_koski@hotmail.com 0722271980
_________________ Oscar berseus |
![]() |
SÄLJES
|
1019 besök totalt |