Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2011 besök totalt |
I stort sett aldrig tillåtet om du hyr bilen i Tyskland mig veterligen. Trots detta förekommer det såklart regelbundet.
Ett smartare drag är att hyra en bil anpassad för ändamålet när du väl kommer fram. Dyrare JA Roligare JA Säkrare JA Smartare JA _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
_________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Alt var fullbokkat :-( Tenkte ikke å kjore fort på ringen,bara ta ett par stilla runder... _________________ Are Gunnar Hertzenberg Sagen |
||||
Re:
hehe det har man hört MÅNGA gånger, hornen är några meter långa när konerna tar slut! Att ALLT är fullbokat låter lite tveksamt då det fullkomligen kryllar av hyrbilar runt ringen. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Da ble det Swift fra www. rent-racecar.de,for 199 Euro for 6 runder + bensin/ lap-ticket :-)
_________________ Are Gunnar Hertzenberg Sagen |
||||
Perfekt, då är det bara att låta hornen växa ut till fullo, jag tror det blir en ypperligt lagom bil om man inte har alltför många varv med högeffekt bil i ryggen.
Lycka till och glöm inte avlägga rapport till oss andra som sitter här hemma och suktar och pustar på våra jobb. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Ingen aning men 1000kg o 130 hk säger kanske en del till bättre vetande.
Jag tror att detta är den klenare modellen. Dock fullt tillräcklig för att ha betydligt roligare än i många gatbilar. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Hej,
Suzuki Swift är en kanonbil på Ringen. Man kan köra ifrån både Porsche och Ferrari. Här är ett varv som jag körde med en bil från Rent4Ring. http://www.youtube.com/watch?v=UxIT6 _________________ Christer Arakangas ![]() Corvette Z06 2002/Mini Cooper S 2002 7:56 BTG |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2011 besök totalt |