Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 14" Speedline, 4x100
805 besök totalt
AndreasVH
Farsta
Här sen Nov 2004
Inlägg: 299


Trådstartare
SÄLJES: 14" Speedline, 4x100

14" Speedlinefälgar säljes!

Bultmönster 4x100, et 38 och ett navhål på 57,1 gör att de sitter som en smäck på äldre Golf, Polo och säkert andra VW också. Även Seat?

Behöver lite kärlek om de ska bli fina på ytan. Ser ut som att en tidigare ägare kanske har garagelackat dem vid något tillfälle och de har ärgat lite här och var. Se närbilder för exempel.

Hämtas i Älta/Nacka/Stockholm för 600:-.

// Andreas
070tre-6nio2noll6åtta
andreas.vh at hotmail.com




_________________
Andreas Engström
Honda Civic -12

Du borde cykla mer!
Citera
AndreasVH
Farsta
Här sen Nov 2004
Inlägg: 299


Trådstartare
^^

_________________
Andreas Engström
Honda Civic -12

Du borde cykla mer!
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 14" Speedline, 4x100
805 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande