| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: M3 E36 - 75.000kr.
|
841 besök totalt |
|
BMW M3 E36. 3.2l. 16.800 mil. Besiktigad. Avställd, ställs på vid behov. Mocca/alcantra inredning. 17" BMW MOTORSPOR fälgar, renoverade och pulverlackade - som nya. Powerflex-bussningar i hela bilen. Stötdämpare och fjädrar är original. Motorn går helt klockrent. Det är ny olja i bakaxel, motor och växellåda. Bilen är mycket fräsh invändigt, utvändigt är den också fin men stötfångaren bak skulle behövt ny lack för att bli riktigt fin. Negativa saker är att det finns lite pixelfel i färddatorn, AC'n fungerar inte men en fräsh kondensor medföljer, det finns ingen stereo monterad OCH så har vi en stor sak; Växellådan har fungerat klockrent utan synkskrap och liknande fram tills en morgon då jag skulle åka till jobbet. Ett par kilometer hemifrån så låste sig lådan på tvåans växel. Jag har pratat med Mobimech som är experter på Getrag och enligt dom så är det vanligt att någon form av "kolv" går sönder i lådan. Själva delen kostade inte många hundralappar och den går att byta själv om man är lite händig, annars är det en kostnad på runt 1500kr hos Mobimech. Jag garanterar ingenting angående lådans skick utan vet det jag skrivit ovan, söker man runt lite så kan man se att många har haft samma problem med lösningen ovan. Just nu står bilen utan kardan och avgassystem och jag är less på skruva. Bilen säljs med ovanstående monterat så man kan provköra den - på tvåans växel... Jag är väldigt intresserad av byten till någon annan bil i samma prisklass. Det mesta av intresse men det ska vara en "hobbybil" och helst en BMW. Bara färdiga bilar, inga projekt. Intresserade ringer mellan 12 och 00 varje dag för mer info. 0735-367057. Regnr: RHL 601 Pris: 75.000kr http://i866.photobucket.com/albums/a http://i866.photobucket.com/albums/a Mvh _________________ Mathias Pelkonen |
![]() |
SÄLJES
|
841 besök totalt |