Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1690 besök totalt |
SÄLJES: Nissan 200sx s14a -98
Min Nissan 200sx är nu till salu pga. nytt projekt. Nybesiktigad (blankt papper) 101018 med den spec som är listad nedan. Bilen går mycket bra. Säljes med alla delar monterade. Säljer inga delar löst. Alla originaldelar utom avgassystemet finns kvar och följer bilen vid försäljning. Alla modifikationer är utförda av mig. När jag köpte bilen 2005 var den helt original. Mycket pengar, tid och energi är nedlagt på denna bil. Alltid varit mycket bra omhändertagen med täta oljebyten i både motor, växellåda och bakaxel. Perfekt gatbil eller ban/driftingobjekt. Utrustad med följande: Walbro bensinpump 255l/h Apexi luftfilter 3 avgassystem från DP Greddy Spec-M FMIC Denso Iridium stift Greddy Profec B-Spec-II laddtrycksstyrning Helix koppling med starkare tryckplatta och organisk lamell, specad till 421Nm 19-radig Setrab oljekylare H-dev steg1 chip Litet batteri Greddy oljetråg med skvalpplåtar Apex Performance coilovers 6kg/mm bak, 8kg/mm fram Apex Performance Tension rods Apex Performance Tracktion rods Apex Performance Camber arms Apex Performance Toe arms Aluminium- och delrinbussningar Väghållningen är mycket bra. Coiloverjustering i 37-hårdhetslägen. Alla bärarmar listade ovan är justerbara. Säljes med original 17" BBS-fälgar, alltså ej fälgar på bild Ventilerad kolfiberhuv med huvlås 1.5 vägs Kaaz lamell-diffbroms (enbart körd 200 mil!) Carbotech XP8 belägg fram. Stålomspunna bromsslangar både fram och bak. Motul RBF600 bromsvätska Bakbromsar från 300zx med gula EBC belägg. Urplockat baksäte Defi Unit Controll Defi oljetempmätare Defi turbotrycksmätare Nardi 350mm Deep Corn racing ratt, läder Works Bell rattnav Skruvad halvbur Inga byten Pris: 127000 :- andreas-@telia.com ![]() _________________ ______________ Andreas Nyström |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1690 besök totalt |