| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: M30b34 TURBO motor
|
2169 besök totalt |
|
nu ska jag sälja min turbo motor, M30b34 Toppen: den e kompsänkt med 3,5mm MLS packning, arp bultar till toppen, turbo kam från PPF Z55, vippar,ventiler bytta och vippaxlar mm. block: orginal, har borrat oljereturen från turbo på samma plats som på 745ans block det som inte e monterad är turbo grenrör byggt av BussE riktigt bra gjort måste jag säga! och turbo plenum med fullradies trattar från PPF och stor spjällhus 100 mm diameter! trigger hjul med givare och ny MS1V3 med extra koden med 1meter märkt kabelhärva byggt av mofid en Hx52 med 16 avgashus intercooler 400x300x76mm siliconslangar och alurör/böjar finns med också böjar i RF och flänns till DP Motorn e färdig plockat och funkar som det ska, det e bara fixa med uppgraderingen! vill helst sälja allt ihop, iallafall motorn! ge bud dock inga skambud, ni vet vad delar kostar när man bygger turbo bara att hinka in i e28an! Cristian 0707466686 klarar inte av att lägga upp bilder http://www.pixbox.se/pic_show_id3180 _________________ Cristian Jara |
![]() |
SÄLJES
|
2169 besök totalt |