
02 Nov 2010 13:15
SÄLJES: AGIP:s motoroljor bra pris!
Kommer nu att distribuera AGIP:s motoroljor till vettigt pris till i första hand medlemmar i bilklubbar samt medlemmar i Rejsa.nu och kanske oxå Auto Life. En liten sidoverksamhet när jag passerat 65 bast( Rolles Racing i Hedesunda) då jag dels är ägare av en " Spagettiracer Boxertolva 512BBi+ en GT3:a klappar mitt hjärta för sportbilar i alla utföranden.Är även engagerad i "Spagettibilklubb"och vill gärna på alla fronter uppväcke inrtresset för Agip:s fantastiska oljor som är fullt jämförbara med Shell:s och Castrols bästa oljor i några fall faktiskt något bättre betr spec..
Hämtpris.postförskott . kontant betalnig .( Fakturering möjligt för kända"ärliga" sportbilsnördar)
"Kör så det ryker" OCH
maila eller ring Rolle i Hedesunda
mail:rs@snickericentralen.nu
mobil:070-4384785
OBS annonsen är godkänd av ansvarig.
_________________
Ronald Sundgren