| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E30 projektet, bruksbilen.
|
1189 besök totalt |
|
Hejsan! Blir nu tvungen att göra mig av med diverse grejor jag har stående pga. utebliven garage plats. Börjar med bruks bilen: BMW 730i E32 -88 Teaser:
* Skattad * Besiktigad * Standardutrustning med 4x elhissar, Eltaklucka, C-lås mm. * Sänk fram. Ser inte så rolig ut men gör sitt jobb dagligen, perfekt vinterbil/bruksbil. Pris: 7000:- alt. Bud. ( billigare vid snabb affär! ) Projektet: BMW E30 320i -87 # Diamant Schwartz Metallic # 99% rostfri. # Sänkt 60/60 # P-flex bussningar i bärarmarna fram. # P-flex i diffen bak ( I orginal " lilla " diffen. ) # Nya skivor i fram + belägg. # Rensad Inredning * Bytt motor till en M50B25 * Växellåda från en BMW E34 525TDS ( ZF-låda. ) * Volvo 940 Turbo kyl. Startad, men fattas slangar till Kylet & Kardan Så finns lite kvar att göra, men perfekt för dig som hatar koppla el då den är startad. Har lagt ner en förmögenhet på den här bilen de 14 månader jag har ägt den... Pris: Bud, men godtar inga skambud! Grejorna nedan skickas med projekt bilen och är inte till salu i lösa delar. Grejorna: * Alu. 40L Fuelcell * Bosch 044 Pump * Stor IC. * Plast Skärmar fram. * Rieger Bakkjol * 2st Lamelldiffar ( E34:a kommer båda ifrån. ) * Skivkonverterings kit, Komplett. * BMW E36 328 Kardan. * Hårdare dämpare till Bak. * Garret GT30 med HKS avgashus. Snabb spool!! * MOMo vxl-spaks knopp. * Sportratt i kolfiber * Sportstol ( 1st ) * 4st 100+ fälgar 2st fina med splitter nya däck & 2st trasiga med dåliga däck. Har säkert glömt nåt men det är bara PMa eller skicka iväg ett mejl om det är nåt ni funderar över. Har även massa bilder på olika grejor och på bilarna. Bud mottages över PM, mejl eller SMS. ( Jobbar konstiga tider så lämna namn, bud & vilket ni är intresserade av så kontaktar jag er. ) Mvh Jonas R. aelget@hotmail.com 072 21 26 554 _________________ Jonas Rithell |
![]() |
SÄLJES
|
1189 besök totalt |