Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (3389 totalt) |
SÄLJES: PORSCHE 914-4 med 911 2,4L T-motor. SÅLD.
914-4 med 2,4l 911T-motor ,Megasqurit insprutning i experimetiellt skick, tändning sköts av Accel-spole med signal från Megasquirtet, tändning och sprut behöver fortsatt arbete eller utbyte, röda Koni ,Weltmeister krängningsh.,5-bults hjulnav, RCI fuelcell på 35 liter. mm. Detta är en start på en busbil/banbil , golmattor och div inredning saknas. En del saker är inte bra gjorda och behöver göras om eller saknas för en bra konvertering. På min priolista skulle det ha stått som följer.. -komplett störtbåge för vridstyvhet 914 har kass sådan i originalskick. -det hembyggda torrsumpsstystemet är inte helt rätt byggt skulle behöva åtgärd. -handbromslösning av något slag hyrdaulisk? eller mekanisk. -mm... Räkna med att lägga ned mycket jobb och minst lika mycket till i pengar för att rulla. Se http://www.tangerineracing.com för få en uppfattning vad som behöver göras på ett sådant projekt. Känner ni fortfarande habegär så hör av er så berättar jag mer och skickar en länk till skydriven där jag har bättre bilder. Pris : 39000:- mvh per-erik.naslen@hotmail.com ![]() _________________ Per-Erik Nåslen |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (3389 totalt) |