Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 17 tum(z3)"bensinpump skal"60-tal(tror jag)
722 besök totalt
Johan B-L
Karlstad
Här sen Mar 2004
Inlägg: 112


Trådstartare
SÄLJES: Bmw 17 tum(z3)"bensinpump skal"60-tal(tr

Bmw 17 tum fälgar som har suttit på en Z3. Märken finns i fälgarna så bör lackas.
Säljer dom billigt vid snabb smidig seriös affär.

Har även några "bensinpump skal" från 60-talet(tror jag) som jag också säljer billigt vid snabb smidig seriös affär.




_________________
Johan Bovin Löndahl
www.custommania.se
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW 17 tum(z3)"bensinpump skal"60-tal(tror jag)
722 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande