| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 528ia 86:a LYXKRYSSAREN!
|
1110 besök totalt |
|
SÄLJES: Bmw 528ia 86:a LYXKRYSSAREN!
Pga att jag inte har plats lr ens tid för nöjen längre så tänka jag ev sälja lyxkryssaren. Det är något jag verkligen inte vill göra men jag känner just nu att det är bättre att någon som har mer tid för bilen får en chans nu att kunna köpa den. Bilen är alltså en 528ia årsmod 86 förmodligen en av Sveriges mest välutrustade e28:a! Som gått precis över 21k mil Royalblaumetallic 4 växlade automatlådan Ljusbeige komfortskinn med armstöd för både förare och passagerare Tvåstegad stolsvärme 4x elhissar Stora färddatorn OBC II Farthållare Ställbart ljusreglage M-technik 1 ratt Stora ljudpaketet Air Conditioner Elstyrda luftspjäll Elektrisk defroster El-uppärmda speglar X2 el-antenn dock så är den ena inte monterad Glastaklucka Lilla m-vingen M5 Spoiler (fakriksmonterad) Slitsade bromsskivor fram Diffbroms Bilen har som ni ser en STOR utrustningslista och flera av sakerna i bilen har jag aldrig sett tidigare lr hört talas om! Bilder
Lacken är dock delvis nerslipad och i dåligt skick Är också helt otvättat sen minst två år tillbaka. om bilen inte blir såld lr för rätt pris så behåller jag bilen och då kommer den sedan att höjas i värde radikalt då jag lämnar in den för omlackering och byte av den högra bakskärmen. Det som behövs göras närmast är att byta automatlådevajern och bensinpumpen som jag har liggandes, medföljer såklart i köpet. Sedan en vanlig service och fylla på glykol. Mer ska det inte vara för att klara besiktningen. Var besiktigad senast 2008 utan anm. Auktionen avslutas den 22 dec om någon annan ger ett nytt bud så avslutas auktionen en vecka efter jag sett budet. Budet ligger just nu på 20000 Bara o bjuda högre
Mvh _________________ Erik Arrhenius 0737266822 |
|
Nu är bilen till salu igen pga diverse problem med tidigare spekulanter.
Jag måste tyvärr bli av med denna fort pga andra projekt! Bilen står under tak och är leveransklar. 15k och det är först till kvarn som får mjöla! _________________ Erik Arrhenius 0737266822 |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 528ia 86:a LYXKRYSSAREN!
|
1110 besök totalt |