Allt Nytt
Kalender
Racerbanor
Arrangörer
Forum
Varvtider/Loggar
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Logga in
SÄLJES
SÄLJES: 4-Punktsbälte "Sabelt"
1260 besök totalt
Ben
Sthlm
Här sen Jan 2010
Inlägg: 113
Trådstartare
03 Dec 2010 10:48
SÄLJES: 4-Punktsbälte "Sabelt"
Tjena!
Har en så gott som nytt 4-punktsbälte liggandes från Sabelt, lite smutisgt men inte använd
Bud:
_________________
Ben
Ford Escort Cosworth
Ben
Sthlm
Här sen Jan 2010
Inlägg: 113
Trådstartare
03 Dec 2010 18:13
Ingen som vill ha ett bra bälte?
ge mig ett bra bud
_________________
Ben
Ford Escort Cosworth
Ben
Sthlm
Här sen Jan 2010
Inlägg: 113
Trådstartare
03 Dec 2010 19:57
får jag en 500?
_________________
Ben
Ford Escort Cosworth
dannejonsson84
Sundsvall
Här sen Nov 2009
Inlägg: 78
05 Dec 2010 16:20
Är det 3 + 2"? Ingår det öglor?
Du kan få 500 spänn inkl frakten.
_________________
Daniel Jonsson
Ben
Sthlm
Här sen Jan 2010
Inlägg: 113
Trådstartare
05 Dec 2010 19:10
du har Pm
_________________
Ben
Ford Escort Cosworth
Ben
Sthlm
Här sen Jan 2010
Inlägg: 113
Trådstartare
05 Dec 2010 21:18
Såld till Danne
_________________
Ben
Ford Escort Cosworth
SÄLJES
SÄLJES: 4-Punktsbälte "Sabelt"
1260 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Forumfrågor
Rejsa stil 2002
Mobilvy
Rejsa stil 2019