Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2405 besök totalt |
SÄLJES: Honda Accord Type-R -99
Nu har jag tyvärr blivit tvungen att sälja min otroligt fina Accord Type R, en av det 4-5 stycken som såldes i Sverige) Denna bil är förmodligen en av dom finaste som rullar i Sverige, bilen har aldrig sett snö förutom en kort sträcka när förra ägaren köpte bilen, sen har den stått avställd varje vinter. Lite info om bilen :2,2 Liters VTEC motor (212hk original) :Årsmodell -99 :Svensksåld :Precis passerat 13000mil :Den rätta färgen, Vit :Diff :Full recaro inredning med kolfiber inlägg samt titan växelspaksknopp :Fjärrstyrt centrallås :Vita mätartavlor :Xenon :Elhissar :Elspeglar :Larm :Vita 17" original fälgar på bra kumho däck :Vita 17" original fälgar på dubbfria good year vinterdäck (princip nya) m.m m.m Bilen fungerar klockrent både i motor och låda(inga missljud eller skrap vid växlingar osv), vid senaste servicen så sa dom att skicket är helt otroligt undertill. Bilen har ett chassie och väghållning utöver det vanliga och fick grymma resultat vid tester världen över när bilen kom. Bilen är servad som den ska (jag servade den i September/oktober, kamremsbyte samt oljebyte i motor och låda samt s2000 oljefilter. Bilen är ju några år och har lite stenskott osv, men är otroligt fin för sin ålder! . Bilen är påställd och står hemma i varmgarage med vinterdäck monterade (även dom på 17" vita original fälgar) Vid frågor eller bildönskningar så var vänlig maila. mellberg_anders@bredband.net _________________ Anders Mellberg Honda Accord Type-R Subaru Impreza Sti Type-R V-limited -99 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2405 besök totalt |