Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 1602 -75
3052 besök totalt
bemve

Här sen Okt 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
SÄLJES: Bmw 1602 -75

hejsan,
dags att sälja pärlan!
Det är en 1602:a men en 1,8 m10 morot i med dubbla dellorto 40, alpina 300 graders kam, rostfrit extraktor m.m.
Riktigt rolig bil!
Precis ny besiktad så nu går den 2 år till.
Nya förstärkta motorkuddar och mellanlagring på kardan.
Sitter superflex bussningar i hela framvagnen och nya bakvagnsbussningar är monterat, batteri i skuffen.
Stolarna som sitter monterade nu är FK sitta still stolar men givetvis följer originalerna med.
Rost lagad i golv förra vintern och ny innermatta + mitkonsol.
och nu till det tråkiga...tyvärr så var jag nere i diket och vända härom månaden så frontplåt och huv blev knas.
Men dom har jag tagit bort och kontrollerat att inga ramben är sneda, trädet träffade mest på huven så den nuddade ej frontbalken.
Hade planer att fixa till den men har tappat ork och lust...

Pris: 8 000:- priset kan diskuteras!
Linköping,

Tel: 0760-171986







_________________
Philip holmlund
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



hej

Har du några bilder efter turen i diket?

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433



Finns vinterdäck?
Du har PM!

_________________
Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
Citera
Axel Byrmo
Smörvik
Här sen Dec 2004
Inlägg: 897



Jag vill ha bilder med!

PM eller axel_byrmo@hotmail.com

_________________
Bmw 320d M -07
Bmw 1602 -75 projekt
-------------------
SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118



Mera bilder: m800@hotmail.com

_________________
Martin Falk
Citera
filipbottcher
Lund
Här sen Feb 2009
Inlägg: 222



också sugen på bilder efter avåkningen filip.bottcher@gmail.com

/ Filip

_________________
Filip Böttcher

BMW e30 318is -88
Citera
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433



Använd http://forumbilder.se/Default.aspx för att lägga upp bilder, mkt enkelt!!

_________________
Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 8008



Re:

gory skrev:
Använd http://forumbilder.se/Default.aspx för att lägga upp bilder, mkt enkelt!!


Eller direkt på rejsa.nu så vet man att de syns hela tiden! thumbs up

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
gory
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 433



inte van att forum har den funktionen thumbs up

_________________
Oscar olander - Sthlm
BMW 335i Touring
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW 1602 -75
3052 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande