Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Audi S2 Projekt
1609 besök totalt
wichtor
Katrineholm
Här sen Maj 2010
Inlägg: 11


Trådstartare
SÄLJES: Audi S2 Projekt

Kommit andra grejer i vägen så säljer av ett grymt påkostat projekt fast som ännu inte klart. Kan sälja kaross (fullbur), motor, låda för sig eller tillsammans. Motorn är färdigbyggd med mycket bra bitar i. Mycket kringutrustning som också ska bort.
Ser helst att någon köper hela paketet med motor, styrsystem, kaross med drivlina och all kringutrustning men kan som sagt sälja i större delar också.

För motorspec och delar:

www.garaget.org/?car=123679
www.zatzy.com/members/vajdan-albums-audi-s2-projekt.html

BUD som gäller och allt finns i Katrineholm

För mycket för att skriva, RING FÖR MER INFo: 0768636553 och bara seriösa, tack.


Säljer inte: Soppasystemet förutom spridare och fuelrail samt inte sparco-stolarna

_________________
Viktor Johansson
Citera
Ben
Sthlm
Här sen Jan 2010
Inlägg: 113



Pm'a mig ett riktpris på den

Mvh

_________________
Ben
Ford Escort Cosworth
Citera
wichtor
Katrineholm
Här sen Maj 2010
Inlägg: 11


Trådstartare
Motor SÅLD

Finns kvar:

- Lindat CP-S extraktorrör (svartstål) med Turbobanditens T70 aggregat med original wastegate ALLT NYTT! 10000;-
- Sachs 707 tryckplatta med KEP 4 puckad stelsinter med 3b svänghjul och ARP bultar. ALLT NYTT! 6000;-
- Turbobanditens ALU-vattenkyl, bra kyl att ersätta originalkylet i s2:an med. NYTT! 1500;-
- NUKE spridarbrygga med fästen för original insugsstomme. 1000;- NYTT!
- Lucas/Delphi 1200cc Lågohmiga, kan säljas med motstånd! NYTT! 3000;-
- Intercooler 600x300x76, 3" anslutningar med svetsad balk för s2 samt 2st 90graders siliconböjar. NYTT! 1800;-
- Furans alu- motor och vxl-lådsfästen 1500;-
- Startmotor, generator, servopump i fint skick BUD
- Nytt expansionskärl till s2 som CP-S säljer 150;-
- original 5vxl-låda i bra skick i från min audi s2 -92 BUD

Ett rullande chassi som gått 17000 mil i mycket fint skick, FULLBUR från finess svetsad av Hacke, Säljes med komplett drivlina med eller utan låda. Även med allt kvar i motorrummet utom motor då BUD!!!!

Har mycket mera liggandes, bara höra av sig om det är nått ni undrar över. Alla nya delar är helt oanvända och är bara provmonterat om ens det. 0768636553 eller PM

Mera bilder:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=wichtor&cat=111785

_________________
Viktor Johansson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Audi S2 Projekt
1609 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande