Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: CNC16v fläns, nuke grejer, wiggins, TURBO, wg, mm
1677 besök totalt
klabbe.p
Skåne
Här sen Apr 2006
Inlägg: 148


Trådstartare
SÄLJES: CNC16v fläns, nuke grejer, wiggins, TURBO, wg, mm

Hoj!
Har en del grejer liggandes på hyllan som jag troligtvis inte kommer använda.

Billetfräst volvo 16v insugsfläns. Mycket fint gjord! o-ringspår under istället för papp-packning.
Vill minnas att de gjordes endast 5st för något år sen!
2500 kr

Även en Nuke fuelrail, an8 i bägge ändar. Helt ny. Volvo rödblock.
1000 kr SÅLD



Nuke BTR helt ny. An 8 in an6 ut.
2000 kr SÅLD


Nuke y-kors helt nytt. an 10 in an8 ut
500 kr SÅLD


Nuke filter tror de är an8 in och ut. Helt nytt
800 kr SÅLD



Tial 44mm Wastegate. helt ny. Med v-bands flänsar. God för 750 hk
3500 kr


Äkta Adel Wigginsklämmor 3" 4st med flänsar. Aldrig körda med!
3500 kr SÅLD


Sellholm bromsvåg med justervajer
800 kr SÅLD


Mekaniska tryckare volvo 16v. Helt nya inplastade med ett gäng lash caps.
2000 kr SÅLD


1st 16v insugsfläns och 1 st avgasfläns i svartstål. 8 mm tror ja de är.
Avgasflänsen är där inga fästhål borrade.
200 kr st

1 st K29 med 12ans avgashus med wg. Vattenkylt lagerhus. fint skick
2000 kr

Går kanske att diskutera priserna!
Grejerna finns i kristianstad i skåne.
ola-persson@live.se
0702707408

Mvh/ ola

_________________
MvH
Klas-Göran Winqvist
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



Har du fått mitt pm?

_________________
peter johansson
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



Ville du byta bort Tialen mot dom grejerna
Som jag skickade pm till dig om?

_________________
peter johansson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: CNC16v fläns, nuke grejer, wiggins, TURBO, wg, mm
1677 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande