| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
xyz, k-sport, d2 coilovers?
|
2848 besök totalt |
|
Skulle vilja få min m3 e46 lite närmare backen men efter att ha tittat på vad enbart sänkningsfjädrar kostar och vad du kan få ett billigt coilover paket för så lutar det nu åt en uppsättning coilovers. Så någon som har någon erfarenhet utav dom 3 nämnda märkena? Är dom värda pengarna (kostar mellan 7-9k)? Eller är det bättre att jag nöjjer mig med fjädrar denna säsong och bättre (dyrare) coilovers nästa säsong? Tacksam för svar, gärna någon med erfarenhet från just m3 e46. |
||
|
Re:
okej, vilket utav deras kit är det du har? Dom har några olika ( http://www.raidopower.se/vaghallning |
||
|
Re:
ok, ska ta och ringa dom på måndag
|
||
|
Jag håller med Patrik ovan och jag har SuperSport-kittet. Jag har köpt det av Kinnby Motorsport: www.xyz-sweden.com
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Re: xyz, k-sport, d2 coilovers?
BMW E46/E36 är en storsäljare i sverige när det kommer till coilovers, gäller nog både Ksport Racing och XYZ så det skulle förvåna mig om det inte finns användare på Rejsa med just din bilmodell och dessa coilovers. BMW E46 M3 = Lagervara. Du är givetvis varmt välkommen att höra av dig om du önskar referenspersoner med just BMW E46. Med vänlig hälsning Andreas Hedström Raidopower / Ksport Sverige _________________ Andreas Hedström |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2848 besök totalt |