Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1468 besök totalt |
2010-01-29 ACS Gokart i Jkpg
Får tacka alla för en kanonkul körning. Mycke Audi i topp, inte pga av undertecknads insats... host näst sist... ![]() A final 1 Mattias Narin 2 Fredrik Persson 3 Björn Risberg 4 Johan Rosenqvist 5 Per Johansson 6 Martin "obizz" B-Final 1 ola Starkman 2 ? 3 ? 4 Hans Wännman 5 Ulrich Richter 6 Viktor Starkman ( Johan Ekstrand och Jonne Carlsson har jag inte koll på vem som kom var...) Lite lagom öm i underarmarna som alltid, tack för idag gubbar. ![]() ![]() Vinnar trion ![]() _________________ ![]() |
Ja jag behöll ju sista platsen
![]() ![]() Men tack för en trevlig eftermiddag, alltid kul o köra gokart ![]() _________________ Viktor Starkman |
Tack för en trevlig eftermiddag
![]() Alltid kul med ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
...det var längesen jag hade så ont överallt efter en omgång gokart som jag har nu. Måste köra oftare helt enkelt
![]() Tack för att jag fick komma och leka med er, mitt mål var att nå A-final och det lyckades jag iallafall med. Tack till Per för en kul fight i finalen ![]() Min bästa tid på 24.043 sattes på näst sista varvet, hade varit kul att få komma ner på 23-tider. _________________ Martin Öberg ![]() |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1468 besök totalt |