Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 2.5kw elverk (Inget kinaskräp)
6 besök senaste veckan (1237 totalt)
Hansa
Borlänge
Här sen Mar 2009
Inlägg: 41


Trådstartare
SÄLJES: 2.5kw elverk (Inget kinaskräp)

Tillverkare : Lundab
Effekt : 2500w
Utgångar : 2st 220v samt ett 12volt utag
Drivmedel : Bensin

Instruktionsböcker m.m finns kvar

Detta är ett svenskt kvalitetselverk

Ytligare information framgår i en utav bilderna som finns på länken under!

Eventuellt kan frakt ordnas till Karlstad(Skoghall) eller ut till Gävle!


http://www.blocket.se/dalarna/Elverk_32144397.htm?ca=6&w=1

_________________
Nicklas Wasberg
070-7526669
Hansa@nolife.se (OBS ENDAST MSN)
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Reglerna skrev:
Att bara ha en länk och inget mer, till exempel bara en länk till en annons på Blocket är inte ok!

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=55061

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Hansa
Borlänge
Här sen Mar 2009
Inlägg: 41


Trådstartare
Re:

Anton Lillsund skrev:
Reglerna skrev:
Att bara ha en länk och inget mer, till exempel bara en länk till en annons på Blocket är inte ok!

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=55061


Whoops!

_________________
Nicklas Wasberg
070-7526669
Hansa@nolife.se (OBS ENDAST MSN)
Citera
Hansa
Borlänge
Här sen Mar 2009
Inlägg: 41


Trådstartare
Ingen som är intresserad?

_________________
Nicklas Wasberg
070-7526669
Hansa@nolife.se (OBS ENDAST MSN)
Citera
Hansa
Borlänge
Här sen Mar 2009
Inlägg: 41


Trådstartare

_________________
Nicklas Wasberg
070-7526669
Hansa@nolife.se (OBS ENDAST MSN)
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 2.5kw elverk (Inget kinaskräp)
6 besök senaste veckan (1237 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande