Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES:17" Toyo R888 225/45 BMW
2509 besök totalt
jocke.l
Öland
Här sen Maj 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
SÄLJES:17" Toyo R888 225/45 BMW

Däcken mycket bra skick! Kört endast en träff på Anderstorp 3x20 min. ca_5mm kvar


Fälgarna passar Bmw E36! 8x17 et 35




Pris:Bud

_________________
Joakim
Citera
N Wiberg
Västerås
Här sen Jan 2011
Inlägg: 1291



Tjena!
Du säljer inte däcken lösa utan fälgarna?

_________________
Nicklas Wiberg
BMW M3 E46 Clubsport
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Vad är det för mått på fälgarna?
Bredd och ET?

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
mayer
Göteborg
Här sen Feb 2011
Inlägg: 66



Är också intresserad av däcken... Om de säljs löst vill säga!

_________________
Jonatan Mayer
Citera
FiddeTheRocker

Här sen Mar 2007
Inlägg: 129



Vad hade du tänkt dig för pris komplett?

_________________
Fredrik Andersson

Volvo 760 T5 -83
Bubbla -65
Citera
jocke.l
Öland
Här sen Maj 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
Säljes komplett. Fälgarnas mått 8x17 ET 35.
Kört 3x20 min på Anderstorp med däcken, ca:5mm kvar!

_________________
Joakim
Citera
jocke.l
Öland
Här sen Maj 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
Upp

_________________
Joakim
Citera
jocke.l
Öland
Här sen Maj 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
Våren är snart här
Högsta budet ligger på 4300:- bättre kan ni!

_________________
Joakim
Citera
Andren
Stenstorp
Här sen Dec 2010
Inlägg: 9



dessa vill jag ha!
5000 bjudit
mvh Andreas 070-7968404

_________________
Andreas Andersen
Citera
mayer
Göteborg
Här sen Feb 2011
Inlägg: 66



Jag ger dig 3500 för bara däcken. Exklusive frakt. Kräng skiten och sälj löst. thumbs up

_________________
Jonatan Mayer
Citera
jocke.l
Öland
Här sen Maj 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
Får jag ett bra bud på däcken så kanske.
Däcken är näst intill nyskick thumbs up

_________________
Joakim
Citera
jocke.l
Öland
Här sen Maj 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
Upp thumbs up

_________________
Joakim
Citera
jocke.l
Öland
Här sen Maj 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
thumbs up

_________________
Joakim
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Re:

Hej Joakim,

Vad händer här? Status? Du ser ut att ha fått bud på 5000 men inte tagit det? Eller backade köparen?
Jag är intresserad men typiskt sett har beggade däck och fälg ett endast obetydligt högre värde än ett lastbilslass med döda råttor i en nedlagd tampongfabrik...

Du tycks ha fått ett seriöst bud på däcken av Jonathan här nedan? Vi kan göra en kombo då jag egentligen bara vill ha fälgarna. Maila mig isf bilder på fälgarna så tar vi en diskussion om pris. mikael@regnell.se
mayer skrev:
Jag ger dig 3500 för bara däcken. Exklusive frakt. Kräng skiten och sälj löst. thumbs up

(Jag kan också köpa hela klabbet men vill isf ändå se bilder på fälgarna!)

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
jocke.l
Öland
Här sen Maj 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
3 800kr har jag fått bud på bara däcken, och bud på 5 000 för allt.
Finns något märke på fälgarna, blästrade och lackades innan däcken las på.

_________________
Joakim
Citera
SÄLJES
SÄLJES:17" Toyo R888 225/45 BMW
2509 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande