Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1956 besök totalt |
SÄLJES: BMW M3 E46 SMG - 04 *SÅLD*
Hej. Jag kollar nu intresset för min M3 E46 SMG - 04. Uttagen: 2005-08-05 Lack: Titansilber Inredning: Nappa / M textur alcantara Miltal: Ca 7200 mil Garantiåtgärder är gjorda och alltid besiktigad utan anmärkning. Jag är femte ägaren på bilen. - SMG 2 - Nappa / M textur alcantara - Titan shadow interiörslister - 19" originalfälgar med Michelin Pilot sport 2 - Ferrita avgas (org. finns) - Sänkt (org. finns) - Dynamisk stabilitetskontroll III - Multifunktionsratt - Automatisk avbländande backspegel - Stolsminne - PDC - Bixenon - Dimljus - Klimautomatik - Färddator - Innertak i antracit - Vita blinkers - Stöldskyddsanläggning - Nedfällbar ytterspegel - Klimatkomfort vindruta - Elektrisk glastaklucka - Velourmattor - Varningstriangel och förbandspaket - Skisack - Armstöd fram/bak - Justering ryggstödsbredd - Justering svankstöd - Eluppvärmda stolar - Strålkastarspolare - TV-funktion - Bluetooth - 16:9 navi professional - Harman Kardon - CD-växlare Pris: 265 000:- Priset diskuteras med seriös spekulant. Fler bilder finns här: http://www.garaget.org/?car=217904 Telefon: 070 - 209 48 29 Mvh Filip Johansson ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Filip Johansson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1956 besök totalt |