Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282
Trådstartare
21 Feb 2011 20:38
SÄLJES: Hydraflow-kopplingar
Har fått några Hydraflow-kopplingar över som jag inte behöver. Detta är äkta Hydraflow och inget kinaskräp. Lika hög kvalitet som Adel Wiggins.
Storlekarna är 3/4", 2" och 2,5". Jag har 3st av varje. Alltså 9st totalt.
De är lätt begagnade (ser ut som nya).
Köp allihopa för 2000kr (nypris på dessa är 130-200 dollar st).
_________________ David Holmgren
saab 900 supertouring
kn32
Här sen Jan 2009
Inlägg: 153
22 Feb 2011 21:51
Re: SÄLJES: Hydraflow-kopplingar
Nocturnal skrev:
Har fått några Hydraflow-kopplingar över som jag inte behöver. Detta är äkta Hydraflow och inget kinaskräp. Lika hög kvalitet som Adel Wiggins.
Storlekarna är 3/4", 2" och 2,5". Jag har 3st av varje. Alltså 9st totalt.
De är lätt begagnade (ser ut som nya).
Köp allihopa för 2000kr (nypris på dessa är 130-200 dollar st).
jag köper dom gärna fredrik 0707343478
_________________ Fredrik Lundell
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282
Trådstartare
23 Feb 2011 12:46
PM skickat
_________________ David Holmgren
saab 900 supertouring
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282