Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2260 besök totalt |
_________________ Jonas Malmgren Boxster S |
||||
Mohahaha! jag är inte direkt nån Nissan fan (GTR tilltalar inte mer än att jag är imponerad av dens prestanda) men jäklar vad Nissan äger (om man får uttrycka sig så) Porsche.
Porsche skulle verkligen knipt k*ft och byggt något snabbare, nu kan Nissans reklammakare leka med dem hur mkt som helst. Go Nissan Go! *Flamesuit on* _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||||
|
||||
Haha fyndig reklam, snacka om att en del såg bra förbannade ut
![]() dock känns det lite larvigt att de hela tiden ska jämföra sig med Porsche. man börjar undra om de lider av något sorts mindrevärdeskomplex de där japanerna! dessutom, bara för att vara den som är den, är inte gt2 rs snabbare runt ringen? men men, väntar fortfarande på en nissan-porsche showdown, tycker det börjar bli dags nu! _________________ MVH |
||||
Du har missförstått det hela, det är snarare Porsche som visat mindrevärdeskomplex.
och GT2 RS... jesus så p får ta till största kanonerna i hela tyskland för ofantliga pengar för att hålla billig japsen stången? Nä detta äger Nissan. =) _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||||
Hehe näää. Därav den rosatextade raden undertill ![]() Tycker helt klart den är vass MEN alldeles för upphåsad. Undrar om de ska hålla på så hör lika många år som Porschen varit vassare än dem. Då blir det nog en jobbig saga att läsa om påhopp hit och påhopp dit. Känns ganska tramsigt och de kommer bara förlöjliga allt. Nää jag har varken råd med Posse eller Liiiskokare. För nöja mig med "Wolkesvagen" och gissa på nätet ![]() Men jag är less på GTR-snacket , låt den visa vad den kan istället. Det kanske är så att den ÄR en Time Attackbil för korta lopp ![]() Bensin på elden jajjamen. Ber om ursäkt om jag inte ids svara vidare haha. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
jag har inte missförstått något alls. förstår inte hur man som ett företag hoppar på ett annat så direkt, det är ju en väldigt underhållande företelse det här, det tycker jag absolut, men förstår fortfarande inte varför Nissan hela tiden ska jämföra sig med Porsche och klaga på uppmärksamheten de får, det tyder på något. båda företagen bygger bra bilar och de borde markandsföra bilarna för vad de är och inte för vad konkurrenternas bilar inte är. gt2 rs håller ju inte bara japsen stången med över 10 sekunder/varv, utan den åker ifrån det mesta i gatlegal väg utom gumpert apollo och radical om vi pratar produktionsbilar. sen om man tror att alla vurstingbilar porsche släpper här efter är ett försök att slå nissan, ja då kan man ju direkt börja jämföra priser och dylikt. Om man i stället kan glädjas åt att det är en riktigt vass bil som släppts så kan man ju också glädjas åt dem som har tur nog att ha möjligheterna att äga en ![]() nej, uppblossad affär, skoj att en del tar det så personligt, det är ju inte direkt hockeylag det handlar om ![]() hur som, konkurrens är alltid bra, gynnar utvecklingen ![]() ![]() _________________ MVH |
||||
+1. ÄNTLIGEN nån som sätter ord på det! ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Märkligt att man kan se så olika på samma sak. jag kommer dock inte utveckla mitt inlägg mer eftersom jag inte är direkt intresserad att "försvara" ett märke och modell som inte direkt intresserar mig. Jag väljer en GT3 RS anyday över GTRen även om jag stör mig på Porsches sätt att hantera kokurrenter massmedialt ![]() För övrigt är det skönt att köra en "sportbil" som är erkänt slöast på marknaden, man slipper att ha något att bevisa istället kan man kanske överraska nån gång i bland. ![]() _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2260 besök totalt |