| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Seat Cordoba Vario TDI 110hk -00
|
735 besök totalt |
|
Jag ska byta min snikbil till nyare pendlarbil, kör 10-20 mil om dagen och tänkte unna mig någon rejälare bil. Bilen är silvrig och karossen är i stort sett likadan som VW Polo kombi. Finns utanför Kungsbacka, 3 mil söder om Göteborg. Bilen är servad med oljor och filter mm som sig bör, men kamremmen skall bytas, förra bytet gjorde på 19 500 mil. -29 000 mil -AC fungerade sist jag körde den men går inte igång när det är vinter, pga kylan. -15" plåtfälgar med bra Hakkapeliitta 5 vinterdäck fram, bak Hakka 4 som är dags att byta till nästa år. -15" original aluminiumfälgar med 2 bra och 2 dåliga däck, medföljer 2 lösa däck med bra mönster -Dragkrok -Besiktad och i trafik, men jag har inte använt den på en månad eftersom jag även har en fyrhjulsdriven vinterbil... Säljes till ett lågt pris pga att den har passerat kamremsbytesdags med drygt 500 mil, rost i bakskärmar, trasiga elhissar fram och spricka i vindrutan. Sprickan har gått igenom besiktningen 2 år men är lite störande. 16 000:- bvsa, vill helst slippa lägga ut den på Blocket... Byten som kan tänkas är nyare och dyrare V70 D5, Passat Tdi kombi, BMW 330d, 525d eller 530d. Med krok. PM eller ring o739-o1812o Letade igenom bildarkivet, men hittade inga bilder, fotar vid intresse eller när jag kommer hem i tid så det är något ljus kvar. _________________ VW Golf Alltrack -20 |
![]() |
SÄLJES
|
735 besök totalt |