Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Verkstadsugn som har använts vid kolfibergjutning
2015 besök totalt
Carl Johansson
Längst ner i söder
Här sen Okt 2007
Inlägg: 228


Trådstartare
SÄLJES: Verkstadsugn som har använts vid kolfibergjutning

Verkstads ugn i bra fungerande skick.
Har använts vid gjutning av kolfiber.

0-200+ grader

Inner mått:

Bredd: 60cm
Höjd: 50cm
Djup 58cm

Hyllorna går att ta bort.

1200kr eller bud!



_________________
Carl Johansson
Citera
Barrdahl
Bridgemill
Här sen Apr 2009
Inlägg: 426



Re: SÄLJES: Verkstadsugn som har använts vid kolfibergjutnin

Allan Johansson skrev:
Verkstads ugn i bra fungerande skick.
Har använts vid gjutning av kolfiber.

0-200+ grader

1200kr eller bud!




Hejsan

vad är innermåtten på denna? Kan man tabort hyllorna?
Vart i sköna skåne finns den?
Mvh peter

_________________
Peter Barrdahl
Citera
Carl Johansson
Längst ner i söder
Här sen Okt 2007
Inlägg: 228


Trådstartare
Hej,

Jag har uppdaterat annonsen med inner måtten

Bredd: 60cm
Höjd: 50cm
Djup 58cm

Hyllorna går att ta bort.

MVH

Peter

_________________
Carl Johansson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Verkstadsugn som har använts vid kolfibergjutning
2015 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande