
15 Mar 2011 23:18
Senast ändrad av Folxam, 29 Maj 2011 16:37, ändrad totalt 1 gång
SÄLJES: E30 grejjer
Soppapump, köptes beg p.g.a. felsökning. Användes aldrig.
Ska enligt föregående ägare inte gjort många mil då han köpte pumpen ny och sen krockade.
666:-
Kabelstam M20
500:-
Torkarmotor med armatur
250:-
oljekylare
500:-
Delarna finns i Eskilstuna, men kan skickas mot fraktkostnad.
_________________
Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro