Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW 520d -07 comford/advantage - Såld
1063 besök totalt
AntonG
Örebro
Här sen Jul 2008
Inlägg: 869


Trådstartare
SÄLJES: BMW 520d -07 comford/advantage - Såld

Säljer min BMW 520d -07 comfort/advantage

Mätarställning: 12500 mil
Färg: Silvermetallic
Karosseri: Kombi
Info: Automatisk växellåda, Diesel, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Sidoairbag, Antisladdsystem, Antispinn, CD-stereo med aux in, Avtagbar dragkrok, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Multifunktionsratt, Rails, Regnsensor, Servostyrning, Skinnklädsel, sportstolar, Svensksåld, Vinterdäck på LM-fälgar - friktion, Sommardäck på 17" LM-fälgar. Xenonstrålkastare. Full servicebok!
Pris: 179 000kr
Anton 073-5080250






_________________
Anton Gruffman


Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5
Gatbil: Porsche 996 - Såld

http://www.gruffmanracing.com
Citera
AntonG
Örebro
Här sen Jul 2008
Inlägg: 869


Trådstartare
thumbs up rejsa pris, 179000kr!

_________________
Anton Gruffman


Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5
Gatbil: Porsche 996 - Såld

http://www.gruffmanracing.com
Citera
Magnus G
Finnerödja
Här sen Dec 2009
Inlägg: 16



va håller du på med , ska du ge bort bilen eller?

_________________
Magnus Gruffman
www.gruffmanracing.com
Citera
AntonG
Örebro
Här sen Jul 2008
Inlägg: 869


Trådstartare
Re:

Magnus G skrev:
va håller du på med , ska du ge bort bilen eller?


Japp, känner mig snäll nu när det är vår!

_________________
Anton Gruffman


Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5
Gatbil: Porsche 996 - Såld

http://www.gruffmanracing.com
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW 520d -07 comford/advantage - Såld
1063 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande