Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Sparco ratt R345
1321 besök totalt
Evilution
Borlänge
Här sen Jun 2008
Inlägg: 227


Trådstartare
SÄLJES: Sparco ratt R345

Jag har en Sparco ratt till övers...
Sprillans ny! Aldrig monterad.
http://www.realcar.se/images/products/unstr109488.jpg

350mm, 63mm djup i skinn

1500:-
Kan skickas mot fraktkostnad.

eynefir@hotmail.com

_________________
Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster***

Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com
Citera
Evilution
Borlänge
Här sen Jun 2008
Inlägg: 227


Trådstartare
Är skin för orejsigt för rejsa

Säg 1200:- då??

_________________
Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster***

Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



skambud 1000:-

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Det kom aldrig någon respons på mitt bud, skall jag tolka det som ett nej?

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Evilution
Borlänge
Här sen Jun 2008
Inlägg: 227


Trådstartare
Re:

Johan Sjöström skrev:
Det kom aldrig någon respons på mitt bud, skall jag tolka det som ett nej?

Tjenare Johan!
Jag hade faktiskt inte sett att du hade skrivit... PM kommer!

_________________
Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster***

Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



KÖPT

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Sparco ratt R345
1321 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande