| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Svänghjul till M42 *SÅLD*
|
1385 besök totalt |
|
SÄLJES: Svänghjul till M42 *SÅLD*
Hej hopp! Snart skall compacten säljas och jag byter inte svänghjul innan det. Så jag har ett lättat över. Jag vet i skrivande stund inte vad det väger och kort på det kommer i morgon. Vill minnas att det var en här på rejsa som en gång tillverkade detta svänghjul, vet inte vem bara. 1500kr Mvh Peter Lundman 0702-529603 _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
|
Re:
Hej! Jag tror det, ser ut så. Huruvida det är balanserat eller ej vet jag inte. För mig att det är urborrat på några ställen. Vikten skall jag försöka få fram innan eller under helgen. Kansle inte är så smart att lägga ut annons innan man har alla fakta... men ska kika och återkomma! _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
|
_________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
|
För några år sedan lättade jag ett M42 svänghjul (som såg exakt lika dant ut) och att det slutade på 4,2 kg.
Kan ju vara mitt gamla, för jag har kört med det men sedan sålt vidare. Borrhålen i sidan är iaf ballansering. _________________ /Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537 |
||
|
Re:
Aha! Då är det nog ditt gamla, för det var en rejsaian som hade gjort det
Du gör inga nuförtiden eller? Till m20. Mvh Peter _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
|
Jag kan bara säga att den som blir ny ägare av detta kommer bli väldigt nöjd!
Till skillnad mot en M42 med original svänghjul på 8,5 kg kommer den upplevas som rapp och varv villig.. Det gör STOR skillnad på körupplevelsen. Nej jag gör inga svänghjul längre.. Har inte rätt utrustning tillgänglig längre. _________________ /Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537 |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Svänghjul till M42 *SÅLD*
|
1385 besök totalt |
