| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 17X7 - 114,3/5, folkracebil, bur, B20 etc
|
851 besök totalt |
|
SÄLJES: 17X7 - 114,3/5, folkracebil, bur, B20 etc
Har lite grejer i garaget jag som bara ligger i vägen - bra priser, lite gratis och gärna byte: 4 st. Mazda originala 17X7 alufälgar med däck (OBS! 2 av däcken är bra - 2 har olika mönster och dim.; 225 och 215). 114,3/5 så dom passar även andra japs. mm. Snygga fälgar som suttit en sommar på en Mazda 3 Kom med ett vettigt bud eller något kul i byte (se nedanför) SAAB 99 folkracebil. Gått 6 juniortävlingar och är inte rullad eller hårt slagen. Pigg maskin med portad topp, vassare kam, dubbla Stromberg mm. Svetsad diff. Utan stol men annars komplett. Lite fix på elsystemet men inget du inte fixar på ett par timmar. Grabben tyckte inte detta var så skoj så det fick bli en asfaltracer i stället. Igen; ett vettigt bud eller något roligt i byte. Ett nytt osvetsad störtbur till Golf 1/2 (folkracemodell). Har legat i garaget några år eftersom det folkracebygget inte blev av. Borde passa lika bra i en gatbil eller banbil. Kr. 1000:- 2 st. baklysen till Capri Mk1 i bra skick. Även lite andra Capri MK1 grejer. Bud/förslag. 1 st. B20 med lagerknack; Gratis. 1 st. Misab B20 insug för stående Weber. Bud/förslag. 1.st. Amazon vxl. låda - lång spak. Bud/förslag. Kort finns på allt - kontakta mig via telefon/mail så skickar jag. Detta är grejer jag inte kommer använda så det vore roligt att byta det bort i något annat som t.ex; Trimtopp och andra trimprylar til Pintomotor, 13" Minilite (gärna kopior) eller andra klassiska fälgar till Escort mk1, rörbock för bur dimentioner, fungerande 125 crosshoj, veteranmoppe, CP groda, Les Paul gitarr ........ var inte skraj; kom med förslag - du kommer bli förvånad över hur mycket jag tycker är roligt eller bra att ha. _________________ Vidar Melleby |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 17X7 - 114,3/5, folkracebil, bur, B20 etc
|
851 besök totalt |
