Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: golf vr6 aut.
446 besök totalt
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199


Trådstartare
SÄLJES: golf vr6 aut.

Ska sälja min bruks bil.
Det är en svartmetallic 4dörrars vr6a.
Svartskinn.
Sänkt 60/40mm med sachs performance chassiekitt dämpare/fjädrar. dvs inget ebay skit.
15 060 mil.

Går jättefint i motor och låda.

Helt nybytt kamkedja, kamkedjespännare,topplagringar till stötdämparna och motorolja och filter.
Passade även på samtidigt att se över hela motorn, kollade tryckare mm. Motorn är i toppskick.
Spolade ur hela kylssystemet och bytte till G12++ glykol, bättre än den äldre varianten.
Målade blocket volvo rött.
Insug, generator mm målat mattsvart, mycket cleant motorutrymme.

Chippad från BSR, ger väl inge direkt effekt men ger mjukare motorgång då fuelcut är borttaget som stör
motorgången vid gasuppsläpp och när man ger gas.
Nyligen bytta bromsar runt om, slitsade framskivor.

Underredsbehandlat chassie förra månaden.
Överlag en välskött vr6a som EJ är buskörd

Skavanker:
Ac demonterad.
Takluckan fungerar dåligt.
För mer info, se blocket annons
http://www.blocket.se/varmland/Golf_vr6_32976151.htm?ca=7&w=3

Pris: 21 500kr
EJ BYTE, om du inte vill byta mot en porsche 911

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
SÄLJES
SÄLJES: golf vr6 aut.
446 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande