| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ford maverick perfekt att dra racebilen med
|
1453 besök totalt |
|
SÄLJES: Ford maverick perfekt att dra racebilen med
Har en ford Maverick v6 2005 4WD till salu 12000 mil Skattad och besiktad Automat Fyrrhjulsdrift Nyrenoverad motor i somras pga dålig oljepump Alla lager plus packningar är nytt och självklart en ny oljepump Bägge topparna är nyrenoverade Nymonterad dragkrok Nytt batteri Nytt hjullager vä fram Nya skivor och belägg både fram och bak med hålborrade och slitsade skivor Nya vinterdäck på 16 tums original fälgar Nya sommardäck på nya 18 tums fälgar med 275/45-18 runt om Pris vid snabb och smärtfri affär 85000kr Även bytes mot billigare bil plus pengar till mig gärna en kombi 0704086045 henrikrosengren@gmail.com http://forumbilder.se/images/fb20119 _________________ henrik rosengren |
||
|
Re:
Alltså då en Mazda byggd i USA eller Ford byggd i Japan? _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ford maverick perfekt att dra racebilen med
|
1453 besök totalt |

