| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: Projekt BMW 635 -82.
|
2255 besök totalt |
|
Bilen är såld. Tack till er som varit intresserade och jag hoppas att den hamnade i bättre händer.
Lägger inte denna bland rejsbilar för den är inte riktigt där än.
Men bilen är inte rätt för mig. Köptes vid tillfälligt hjärnsläpp då jag tröttnade på att meka med förra räserbilen och av okänd anledning köpte en som behöver mycket mer kärlek.
Med svets som inte matar tråd längre så blir det lite väl jobbigt. Jag har slängt delar av inredningen som var bortom räddning. Bilen är lite smått demonterad, stötfångare fram, lampor fram osv ligger och skräpar i något hörn. Hela fronten var i dåligt skick, lampor spruckna, trasig grill osv.. därför har jag inte ängat större kärlek till att förvara delarna korrekt. Se min tråd för kommentarer ang. skicket.
Alla däcken är urkassa och spruckna och håller inte luft, går(gick) att pumpa för att klara transport iaf. Bättre begagnade medföljer. När jag ser positivt på projektet så är det "bara" att byta golv på förarsida, lappa lite på passagerarsidan, ny bakaxel och sätta fast diffklumpen med skuvar till förstärkningar på insidan av bagaget. Jag gav 5papp i "komplett" skick. Jag behöver inte få riktigt lika mycket.
Låt skambudandet börja.
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
|
Börjar nedräkning av priset så smått..
4000:- Tröskel vänster sida var riktigt sunkig också.
Nya trösklar finns för båda sidor... Höger sida är dock förvånadsvärt tålig mot hammarslag. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
|
Snart vinter, vore skönt att få in brukshäcken i garaget då.
2500 riksdaler? Fler bilder på rost kan mailas om någon är intresserad eller bara har märklig fetishism för sånt
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
![]() |
SÄLJES
|
2255 besök totalt |