Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
2010 besök totalt |
Bort
Önskemål: Fälg: 17*8 (eller 8,5) ET/IS ca 35 eller något in närheten.. Bättre begagnade duger bra då det skall vara till R-däck så max 2 tkr eller kan ev, betala mer för finare nyare OZ/BBS/LW fälgar.. Inga däck är av intresse, endast fälgar.. M v h // Johan |
||||
Hej
Jag skickade dig ett PM, men tydligen så fungerade det inte av någon anledning. 4 st MAK racingfälgar som jag köpt från Ullared Racing. 17"/8", ET40. Har suttit på deras BMW E46. Jag har haft dom på mina bilar när jag har varit på banmöte, BMW 330i E46, BMW Z3 M Roadster, & BMW 335i E92. Fälgarna är runda men har en del skrapmärken. Däck som sitter på är BF Goodrich G-force T-A. Fram: 225/45/17, Bak: 245/40/17. Det finns mönster kvar att köra på för 2-4 banmöte beroende på hur mycket man kör. Jag skickar även med 2 st skurna slicks som satt på fälgarna då jag köpte dom. Tel. 0705-882004 Gilbert _________________ Gilbert Svensson Porsche 997 Carerra S -11 Porsche 944 S2 (Turbo) -91 (Race) NV Moped -54 |
||||
Re:
Bilder, pris?? Har du haft ET 40 både bak och fram på en e46:a på bana?? Låter lite märkligt, men du kanske körde med spacer?? M v h // Johan |
||||
_________________ Gilbert Svensson Porsche 997 Carerra S -11 Porsche 944 S2 (Turbo) -91 (Race) NV Moped -54 |
||||
Re:
Ett schysst (just) pris är ju omöjligt att säga, det beror helt på dina förväntningar. Sätt en prislapp i stället så kan jag avgöra om det är värt så mycket för mig eller inte.. Tack för bilder och information! // Johan |
||||
Har två uppsättningar som kan vara till salu om priset är rätt.:
en med slut däck: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A och en med godkända däck: http://www.gatbilar.se/galleries/540 _________________ Markus Hermansson |
||||
Re:
Hej och tack för informationen. Tvivlar inte på att det är ett bra pris men jag vill ha enkla fälgar för R-däck så säg max 2 kkr som tak om det inte är nyare OZ/BBS eller andra bra lättviktsfälgar i nyskick.. |
||||
Re:
Hej och tack för inlägget. Jag är inte intresserad av däck utan endast fälgarna då jag har däck.. säg max 2 kkr klassen... // Johan |
||||
Re:
Då behåller jag dem ![]() _________________ Markus Hermansson |
||||
Re:
Hej och tack, men fyra bakhjul hade varit bättre :-) Btw, nu kan jag ha för mig helt galet, men hade du smala 17" gatdäck till salu?? En vän söker sommardäck i ca 205*17 eller 215*17 till en Renault..?? M v h // Johan |
||||
Re:
Nja 235 var det men dom blev sedemera på gatfälgarna till min veteranare _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
2010 besök totalt |