Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1803 besök totalt |
2011-04-18, prova på bankörning, Sviestad
Då var det dags för första "prova på gatkörning" för säsongen på Sviestad. Måndag 18/4 kör vi mellan kl 17-20. Första utsläpp kl 17:00. Banan stänger kl 20:00. Du kan komma när du vill under den tiden. Vi släpper in bilar i depån så ofta vi kan. Om det är många bilar kör vi 15 minuters pass. Pris 350 kr, d v s samma som förra året igen. Kör så mycket du vill. Om du inte har Racing, Rally, Karting, eller Folkracelicens så tillkommer 100 kr för PR-licensen. Serveringen kommer att vara öppen. Där kommer det finnas kaffe/te, läsk och korv med bröd. Mer info finns på: http://www.lms.se/web/_pages/index_s Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Jag kommer också men bara som åskådare, om någon vill att jag ska fota är det bara att hojta och slänga till mig en kamera.
Vi är några som ska ses på Stångågrillen för en burgare vid 16 tiden. Kolla gärna förbi ![]() |
||||||
Re: 2011-04-18, prova på gatkörning, Sviestad
Gatkörning har nog de flesta av oss provat på, men jag tänkte komma förbi och prova lite bankörning, om det går för sig.. ![]() _________________ Thomas Petersen 944 S -87, 924 -76, C32 AMG -02 For every difficult, complicated and complex problem there is a simple, easy to understand wrong answer. |
||||||
Jaja... ni vet vad jag menar... ![]() _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Kommer nog och tittar på när arbetskamraten gör sin första bankörning med en Alfa sud
![]() _________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||||||
Han menar att jag som så ofta är ute och åker på gräset inte får komma ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1803 besök totalt |