Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2864 besök totalt |
SÄLJES: Mitsubishi EVO X 460HK Mest påkostade i Sverige
Nu säljer jag min Mitsubishi EVo X årsmodell 2009. Detta är sveriges absolut mest påkostade EVo X; en del av vad som är gjort: MOTOR: Trimmad av JRM racing till 460hk 528nm Turbo Blouch dominator 2.0 Perrin midpipe, catback INJEN IC piping samt cold air intake AMS intercooler Ralliart sparkplugcover Valuecover black TITEK kolfiber coolingplate BLOX RACCING vaccum manifold AMS fuelrail WALBRo 255 soppapump ECUTEK 800cc injectors AMS shifterbussningar EXEDY koppling (gåt 15-20 mil) Förstärkt AMS kopplingscylinder CHASSI: HKS Hypermax III coilovers med specialfjorda topplagringar (ger upp till 5,5 grader camber) TANABE underbrace Team dynamics fälgar BROMSAR: PFC skivor samt belägg fram, Project mu belägg bak INTERIÖR BLITZ turbotimer RALLIART växelspaksknopp Moccaratt burbygge delvis förberett EXTERIÖR Proffstonade rutor'JDM galant fortis baklampor KOLFIBERDELAR: Huv, frontlip, reardiffuser, rearlips, bagagelucka, bakspoiler, centrumbumpercover, frontgrille, foglightsurround, sidokjolar, backspeglar, framskärmar Hela bilen (förutom kolfiberdelarna) är folierad i 3Ms svindyra svarta folie. bilen är vit under folien. FINANS ORDNAS OM INTRESSE FINNS!! Ev byten kan tagas, helst tråkiga bruksbilar då jag säljer EVon pga att jag inte hinner med en trackdaybil. Bilen har gått strax över 2 000 mil. PRIS: 349 000:- Per Trönnberg Tel: 0706-609 666 ![]() ![]() _________________ Per Trönnberg |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2864 besök totalt |