Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
941 besök totalt |
SÄLJES: impreza "familjeräser"
testar kasta ut en anons här med då jag skulle behöva bli av med den för att kunna bygga klart mitt banprojekt. lite småfixad i väghållningen såklart, inga coilovers eller nått sånt utan bara lite schysstare styvhet för att kunna åka fort men ändå skapligt bekvämt... allt funkar med AC osv, dragkrok, perfekt om amn vil kunna dra med sej en en banbil til banan å ta ut dragbilen med ett par varv om man känner för det. 2.5" rostfritt avgasystem ger lite mer knuff än orignal men går ändå tyst å behagligt vid vanligt åka. första steget uppgradinrgskoppling. service med olja gjort med åtanke ifall man skulle vilja åka nån banträff (vilket jag tyvär inte hunnit med ännu, första är mantorp den 14de maj så handla nu direkt så kan ni köra då ![]() sitter ferrodo ds sportbelägg runt om å såklart 4 kolvsok fram. ja jag bifogar en bild å sen slänger jag ut annonsen som ligger på blocket finns i norrköping och kan visas i princip när som helst. 0735 461153 ![]() ![]() _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
glömde visst bliocket annonsnen
http://www.blocket.se/ostergotland/S _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
941 besök totalt |