Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (2255 totalt) |
2011-04-26 Swedish GT testdag, Anderstorp
Var på Anderstorp och tog lite bilder i förra veckan när det kördes lite tester för Swedish Racing League. Mycket bilder på förare och team från Westcoast men hoppas det intresserar någon ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Tack, då gick känslan fram ![]() Tror det här kan bli en trevlig serie, ska försöka ta mig till premiären nästa helg. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Jag hittar faktiskt inte heller någon info, ska försöka ta reda på vilken dag man ska vara där för att få ut mest av det. (gissar på söndagen) _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Tidsschema
Så är du intresserad av bara SRL och race så är ju söndagen det som gäller (bägge racen för Abarth och Ginetta går på söndagen). Men inträde hittar jag inte. Info från http://www.rhkswe.org/races.shtml Hmm, 1000cc kör "korta banan", det borde bli södra slingan. Det blir ju lite mycket slipstreemande längs rakorna annars. |
||||
Re:
Tack, jag är väl egentligen intresserad av att se det mesta, ska kolla lite mer noga på schemat och utvärdera vilken dag det blir. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Fick svar när jag frågade på deras facebooksida: http://www.swedishracing.se/premiar-
Biljettpriserna var ju riktigt humana, även om det säkert kan vara extraavgift på depån, läktare osv. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Nä, men den var inte med på denna testdagen. M3:an på bilderna kommer köras av bland annat Rickard Trange. (unga killen i röd hjälm). M3:an går väl i en lägre klass än Z4:an om jag inte har helt fel. edit:
Det är en M3 GT4 så den klassar alltså in i GTC. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (2255 totalt) |