| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Portad audi s4 wastegate
|
644 besök totalt |
|
Portad audi s4 wastegate
Hade tänkt sälja min s4 wastegate som jag har haft på min m20b25 turbo. Funkar fint och ska vara portad av tidigare ägare. Är även polerad. Ställskruv ditmonterad. 0,5bar till ca 1bar går bra att ställa emellan. medföljer flänsar. Säljes för 800kr bvsa! Kan skicka om köparen betalar frakt. Finns i Lycksele, 0738436121 bild kan ordnas om ni skickar eran mailadress. _________________ Patrik Eriksson |
![]() |
SÄLJES
Portad audi s4 wastegate
|
644 besök totalt |
