Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Porsche bromsok 2 par
3737 besök totalt
SirSteve
Huskvarna
Här sen Aug 2006
Inlägg: 97


Trådstartare
SÄLJES: Porsche bromsok 2 par

2 st nya Porsche 6-kolvsok, aluminium monoblock. Kompletta med monteringssats för beläggen.

Pris 7000kr

Ett par porsche cayenne 4 kolvsok, beg men i nyskick. Nr 20.7673.01 resp 02

Mvh Stefan
Finns även racingbelägg från PEAN sweden nya 1000kr nypris 1800kr

Pris 4000kr 5000 med belägg

Mvh Stefan
0735-356868

_________________
Stefan Stolpe
Citera
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103



2000:- bjudet för 4-kolvs oken.

Kan även komma och hämta dom på plats om det är malmbäck som ligger ett par mil utanför
nässjö i småland.


Mvh
Jonas R.

_________________
Jonas Rithell
Citera
SirSteve
Huskvarna
Här sen Aug 2006
Inlägg: 97


Trådstartare
Re:

aelget skrev:
2000:- bjudet för 4-kolvs oken.

Kan även komma och hämta dom på plats om det är malmbäck som ligger ett par mil utanför
nässjö i småland.


Mvh
Jonas R.


Tyvärr är de för dåligt... Och de är numera Huskvarna, vilket blir närmare om du vill bjuda mer

_________________
Stefan Stolpe
Citera
Badh
Borås
Här sen Aug 2008
Inlägg: 27



Har du orginal numren på 4-kolvsoken??
mvh

_________________
Jesper Badh
Citera
SirSteve
Huskvarna
Här sen Aug 2006
Inlägg: 97


Trådstartare
Re:

Badh skrev:
Har du orginal numren på 4-kolvsoken??
mvh


Uppdaterat annonsen

_________________
Stefan Stolpe
Citera
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103



3000:- kan jag ge om de passar på min S2 coupe fram... ( Ska kolla upp detta men är det någon som vet så kommentera gärna det här. )

_________________
Jonas Rithell
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



Har du några bilder på oken.
Samt Cc måttet på infästningen.

_________________
peter johansson
Citera
S6_johan
Hässleholm
Här sen Mar 2010
Inlägg: 493



Re:

aelget skrev:
3000:- kan jag ge om de passar på min S2 coupe fram... ( Ska kolla upp detta men är det någon som vet så kommentera gärna det här. )


Passar nog inte fram. Du behöver en adapter mellan oket och fjäderbenet.
Kolla 034 motorsport,har för mig dom har.

_________________
Johan Rydh
Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler.
AudiClubSport
Citera
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103



Jo, bolt-on hade jag inte räknat med men...

_________________
Jonas Rithell
Citera
SirSteve
Huskvarna
Här sen Aug 2006
Inlägg: 97


Trådstartare
6 kolvsoken sålda

_________________
Stefan Stolpe
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Porsche bromsok 2 par
3737 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande