Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
757 besök totalt |
KÖPES: Drivknutar/drivaxlar Z3M
Är på jakt efter drivknutar/kompletta axlar från en bmw Z3M, ifall nu någon mot förmodan har det liggande. ///Jonas 0736483981 _________________ Jonas Holmblad Skam den som ger sig! BMW E30 S50B30 turbo Mitsubishi EVO 3 x2 BMW E36 M3 3.2 |
||||
Finns att köpa nya på
http://www.fuerst-autoteile.de/ från 87,77 eur/st.... (Sök delar "Nach Hersteller -->PKW--> 5-serie E34 --> 535 i --> tryck på drivaxel bilden --> välj till vänster, Radantrieb --> Gelenk/ -satz --> tryck på Gelenksatz, antriebswelle... där har du tre olika fabrikat.) Har för mig jag köpte "Spidan" knutar till min Z3M Kan rekomendera denna återförsäljare ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
oj vad kass man är på tyska...
Men visst är det de inre knutarna du beställde då, när du tar från 535i? De har jag nog fått fatt på, men de yttre saknar jag..(tror att det är samma yttre som på E36 M3) Efter kollat mått på axlar enligt real.oem _________________ Jonas Holmblad Skam den som ger sig! BMW E30 S50B30 turbo Mitsubishi EVO 3 x2 BMW E36 M3 3.2 |
||||
Re:
Just det... är de innre... De yttre är det nog tyvärr sämmre med, mina är okej så de åker jag med ett tag till. Vet inte om det är samma som M3 E36, tror oxå det iaf. Var så dum att jag slängde en ytter för att jag inte fick av den..... ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Re:
Det var dumt! ![]() _________________ Jonas Holmblad Skam den som ger sig! BMW E30 S50B30 turbo Mitsubishi EVO 3 x2 BMW E36 M3 3.2 |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
757 besök totalt |