| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E36 OBC *18 knappars* FYND..!! ** SÅLD **
|
705 besök totalt |
|
SÄLJES: BMW E36 OBC *18 knappars* FYND..!! ** SÅLD **
Tjena.. Har en fullt fungerande 18 knappars färddator *on Board Computer* till E36 till salu.. Utan att läsa på ordentligt så köpte jag denna OBC på Ebay för att ersätta min 11 knappars OBC som jag har i min M3:a men det visade ju sig att den inte passade.. Tydligen så kan man bygga om så att man får den att fungera på en 11 knappars bil och får då alla andra funktioner men kräver en del med att koppla in vissa kablar osv men det orkar jag inte.. Finns som bilden visar kontakter med kablage så man kan konvertera om man vill/orkar.. Sök på google om hur man gör.. Det är ju känt att man får problem med sina OBC med dessa förbaskade pixlar.. =) Denna skall då vara fullt funktionell och inga dåliga pixlar *enligt Ebay säljaren iallafall* =) Är du intresserad så kom gärna förbi så provar vi den i din bil först och ser att allt fungerar.. Väldigt enkelt att plocka ur den och testa.. Pris: 490kr "EJ PRUTBART" Mvh Peter 0733 33 65 55
_________________ Peter Nilsson |
|
Tjena
Har försökt ragga upp någon med en E36 som har 18 knappars OBC men utan framgång..
Letat förgäves på Google angående att kunna göra en funktionskontroll utanför bilen, alltså vilka kablar man kan strömsätta samt jorda för att se att displayen fungerar men endast hittat det hela gällande en 11 knappars.." Men försäljaren jag köpte den av är en sk *Power Seller* vilket är en utnämning av Ebay när man har VÄLDIGT bra feedback som säljare..! Jag har handlat ganska mycket på Ebay genom åren och när det gäller dessa säljare så är de väldigt noga med sina försäljningar samt vill absolut inte ha någon negativ feedback.. Är det någon som läser denna tråd som har en E36 med 18 kappars OBC och är översnäll så kanske jag kan få testa min OBC i er bil..? =) I annat fall så köp OBC'n och testa den och fungerar den då inte så får du pengarna tillbaka.. Jag är inte intresserad av att blåsa någon Rejsa kompis och riskera att bli uthängd här på forumet som oärlig person för futtiga 500kr..
Mvh Peter _________________ Peter Nilsson |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E36 OBC *18 knappars* FYND..!! ** SÅLD **
|
705 besök totalt |
