| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
sålt
|
751 besök totalt |
|
När du sålt MITT s50oljefilterhus så kan du ju sätta över resterande pengar som du skulle ge för det! Jävla pajjas! Lönt o säga att de sitter i bilen redan så du inte kan plocka av de o ge mig det o sen bara ge mig 1000kr för det o sen sälja de för vad ja skulle ha? Hoppas du sover gott om nätterna
_________________ Peter Barrdahl |
||
|
Re:
Jag sover gott. Du sålde en motor till mig och så satt det huset på, vilket jag inte behövde. och detta säger du EFTER att jag hängt ner motorn i bilen och kräver pengar för det. Du fick 1000kr. Inte nog med det, nu fick jag skruva bort det på plats i bilen eftersom det inte hade funkat att köra med det. Så du har kostat mig ett ANTAL arbetstimmar. Och du har MAGE att kräva mig på mer pengar? Hur tänker du? Ska jag arbeta gratis för att DU gör fel? Tror inte det du!! Imorgon skall jag starta upp motorn du sålde till mig, skall bli jävligt intressant! Sluta upp med dina töntiga inlägg. _________________ Björn A |
||
![]() |
SÄLJES
sålt
|
751 besök totalt |
